fredag 17 juni 2011

Sommarlov.



Sommarlov är det för både hundar och barn just nu. Spårträning är vad som gäller med båda min busar nu. Och då menar jag mina hundar När man har älghund så är de ju inte så aktuellt med apportträning. Har fått lov att låna denna fina bild till min blogg. Tycker bara att den är helt underbar.Tack Rebecka.

Foto: Rebecka Bergkvist.



Även sonen har sommarlov. För en vecka sedan hade 9;orna en supé i Gendalen.
Då Andreas hade koll på att många kommer dit i "Flådiga Lådbilar"", så satsade han på en lite större variant.
Tack Erik för ett lyckat framförande av Andreas till supén..




På torsdagskvällen var jag nere i Alafors och lyssnade på ett vildsvinsmöte. Henrik Barnekov hade mycke bra saker att framhålla vad det gäller vildsvinsförvaltning.

Det valdes även en interimstyrelse till ett "Vildsvinsskötselområde" som ska täcka ett stort område ända från hela Ale komun till PR-älgskötselområde.

Av någon konstig anledning så blev Kvistabo`n invald i den..

Ha nu alla en trevlig och god HELG.

1 kommentar:

Milla sa...

Schysst åk ;D